Beste leden,

‘Snertwandeling’ bij Historische Tuin op zaterdag 13 januari

Het reguliere bezoekseizoen van museum Historische Tuin is voorbij, maar dat betekent niet dat het werk stil ligt. Ook in de winter is in het tuinbouwmuseum van alles te zien dat groeit en bloeit. Zaterdag 13 januari kan hier op een leuke manier kennis van worden genomen tijdens een ‘snertwandeling’. De wandeling vindt plaats onder leiding van een gids en voert door de diverse kassen en over het langgerekte perceel van het museum in Aalsmeer-Centrum. In elk seizoen is er weer wat nieuws te ontdekken, zelfs voor de vaste bezoekers. De wandeling duurt ongeveer een uur en wordt afgesloten met een heerlijke kop snert (erwtensoep) voor de deelnemers. Wie koude voeten heeft gekregen, warmt vanzelf weer op!

Deze eerste snertwandeling vindt plaats op zaterdag 13 januari en begint om 14.00 uur (inloop vanaf 13.30 uur). Deelname kost slechts € 6,50 en is inclusief een kop koffie/thee en een kop soep. Donateurs van Historisch Aalsmeer betalen € 5,-. Aanmelden is nu mogelijk via: https://historischetuinaalsmeer.kooptickets.nu/product/snertwandeling/

Zaterdag 17 februari volgt nog een tweede snertwandeling.

Voorjaarsworkshop

We nodigen iedereen van harte uit voor onze gezellige en creatieve voorjaarsworkshop. Deze wordt gehouden op donderdag 29 februari in het Buurthuis Hoornmeer.

- **Start: 19.30 uur

- **Zaal open: 19.15 uur

- **Kosten: € 25,00 voor leden

€ 30,00 voor niet-leden

(pin aanwezig)

- **Meenemen: Mesje en schaar

- **Inclusief: Een kopje koffie of thee

Er is ruime gelegenheid om gratis te parkeren

Gelieve je aan te melden via groeienbloeicursus(at)gmail.com

We kijken ernaar uit om samen met jullie weer een inspirerende avond door te brengen!

Het groene Blaadje

Binnenkort ontvangen al onze leden en vrienden het groene blaadje per post met o.a. de aankondiging van onze reis naar

Engeland

Maar nu kunt u hem al digitaal inzien door