Amsterdam

NIEUWSFLITS JANUARI 2019

Ook in 2019 gaan we weer het een en ander voor u organiseren. Binnenkort staat er meer informatie op de website en kunt u het lezen in de 1e MM van 2019. GARDENISTA in mei is een nieuw en groots evenement dat nu al op veel belangstelling kan rekenen. Meer informatie hieronder in de nieuwsflits.

GARDENISTA!

Van 15 tot en met 19 mei 2019 zal de eerste editie van Gardenista plaatsvinden. Een vijfdaags groenfestival met minimaal honderdzeventig deelnemers, dat qua vorm en inhoud anders moet worden dan alle tuinevenementen die Nederland nu kent. Verbinding in het groen, dat is de rode draad die de vijf dagen aan elkaar rijgt. Denk qua sfeer aan een mix van Heel Holland Bakt en Oerol, het beroemde theaterfestival op Terschelling.

Frits, floral designer en bekend van onder meer projecten als het NK Bloemschikken en diverse groene theatershows, is als projectmanager boegbeeld van Nederlands nieuwste groenevenement. Hij is door Groei & Bloei naar voren geschoven om het festival vorm en inhoud te geven. Dat doet hij uiteraard niet alleen, een professioneel projectteam ondersteunt hem. Geen luxe, maar noodzaak. Het project is namelijk omvangrijk. Net als de ambitie. Hij laat drie woorden vallen: Chelsea Flower Show. Dat staat hem voor ogen. Die kwaliteit en impact moet Gardenista gaan hebben. Dat is het ultieme doel. In het eerste jaar hoopt hij al twintigduizend bezoekers te mogen verwelkomen. Meer informatie kunt u nu al vinden op www.Gardenista.nl. Hier zijn ook tickets te koop. Leden van Groei & Bloei hebben recht op 2 tickets met ledenkorting op vertoon van de ledenpas.

U ontvangt deze nieuwsflits omdat u zich in het verleden hiervoor hebt opgegeven of omdat u lid bent van Groei & Bloei. Gelet op de invoering van de Algemene verordening Gegevensverwerking (AVG) per 25 mei 2018 willen wij weten of u deze nieuwsbrief ook in de toekomst wilt blijven ontvangen. Wilt u deze nieuwsflits in de toekomst niet meer ontvangen? Klik dan (onderaan) op “meld je af voor de nieuwsflits” om uit te schrijven.

HOU DE AGENDA IN DE GATEN DAN KUNT U BIJVOORBEELD DIE LEUKE WORKSHOP EN DIE INTERESSANTE LEZING NIET MISSEN.

UITERAARD PROBEREN WE ONZE ACTIVITEITEN OOK IN DE MM TE PUBLICEREN, MAAR DAT LUKT HELAAS NIET ALTIJD DOOR HET MOMENT WAAROP DE MM VERSCHIJNT.

IN DE AGENDA OP DE WEBSITE KUNT U DE ACTUELE GEGEVENS ALTIJD TERUG VINDEN.